Política de Cookies

El sitio web de la Universidad de Cádiz utiliza cookies propias y de terceros para realizar análisis de uso y medición del tráfico, así como permitir el correcto funcionamiento en redes sociales, y de este modo poder mejorar su experiencia de navegación.

Si desea configurar las cookies, pulse el botón Personalizar Cookies. También puede acceder a la configuración de cookies en cualquier momento desde el enlace correspondiente en el pie de página.

Para obtener más información sobre las cookies puede consultar la Política de cookies del sitio web de la Universidad de Cádiz.

Personalización de Cookies

El sitio web de la Universidad de Cádiz utiliza cookies propias y de terceros para realizar análisis de uso y medición del tráfico, así como permitir el correcto funcionamiento en redes sociales, y de este modo poder mejorar su experiencia de navegación.

Para obtener más información sobre las cookies puede consultar la Política de cookies del sitio web de la Universidad de Cádiz. También puede acceder a la configuración de cookies en cualquier momento desde el enlace correspondiente en el pie de página.

A continuación podrá configurar las cookies del sitio web según su finalidad:

  • Análisis estadístico

    En este sitio se utilizan cookies de terceros (Google Analytics) que permiten cuantificar el número de usuarios de forma anónima (nunca se obtendrán datos personales que permitan identificar al usuario) y así poder analizar la utilización que hacen los usuarios del nuestro servicio, a fin de mejorar la experiencia de navegación y ofrecer nuestros contenidos de manera óptima.

  • Redes sociales

    En este sitio web se utilizan cookies de terceros que permiten el correcto funcionamiento de algunas redes sociales (principalmente Youtube y Twitter) sin utilizar ningún dato personal del usuario.

Tutorin

Tutoring

>

>

About the Tutoring Group
>


Current curricula include a great number of courses; a high percentage of them are the student’s own choice: Elective and Complementary Elective courses.
>
        

From periodic assessment made within the different degrees in the Science Faculty, it has been concluded that many students are disorientated when it comes to choosing this kind of courses, specially during the first years:
>


>Which courses should the student choose?

Which is the best choice?
>
What are “curricula”?

>
The Tutoring Group tries to solves this questions by making you aware of the different options through which you can define your CV (through periodic seminars and continuous attention at the Student Attention Office), as well as it tries to monitor your path at University, throught various interviews with your assigned lecturer-tutor, which will help you being aware of you problems which heshe will help you solve.
>

 

The Tutoring Group is formed by:
>

  • The Tutoring Program Coordinator.

  • An intern students.

  • Volunteer Lecturers.

  • It counts on the collaboration of the Science Faculty’s Dean’s Office and the Students Vice-Chancellor Office.

Tutoring



To achieve better results, in the Science Faculty, we choose to assign a Lecturer-Tutor to the new comming students. This way, through their first year, every student has at his/her disposal someone to guide them and help them with any problems or doubts.
>

>
Every lecturer tutors various students and has a notebook containing general advice and cards for the invidicual monitoring of the students. Currently, the Tutoring Gruop is developing a Tutoring Tutorial to help lecturer-tutors in their task.

 
>
The lecturer-tutors taking part in this program during this academic year are:

Mathematics Degree
>